FANDOM

Bundan 19 yıl önce dünyaya geldiydi.Kendisi çok kısa gözükürdü,ama metre alesinin çocuğu olarak bilinirdi.Kıskandıran boyu olan 1,70 , yada bilinen adıyla kızların olmadığı boy ile mavi gözlü siyah muhteşem dalgalı kahküllü saçın toplamının tanımıdır.Trish,soylu anlamına gelirdi.Eğer Trish'in gerçek fotoğrafı olsaydı bizim tanımımız Türk kızı' olacaktır,çünkü siyah saç sadece asyada bulunur.Ne varki Türk kızlarında genetik olarak beyaz ten ve 1,70'e rastlanmaz,fakat öyle Türk'ler de vardır.Öyle çok kısa da değildir,2 metre bir insanın kafasına en uzun cmlik cetveli koysanız ölçseniz bir 30 cm vardır sadece.

Peki sizce Türk kökenli midir?

Olasılıklara bakılırsa,bu olabilir.Babası Rol,siyah saçlı ve kahverengi gözlü.Tıpkı bizim gibi!Ama ismine iyi bakın,Türkçe değil.Şöyle bir olasılık var,Trish'ın annesi Türk olabilirdi!Fakat Trish'ın annesini bilmiyoruz,ama olabilir,çünkü Asya'lı olduklarını biliyoruz.Siyah saç genetik olarak Asya'da bulunur,ama fakat Asya'la değillerse,üç tane neden vardır:

  1. Pretty Simple cahildir (olasılık%34)
  2. Saçlarını boyatıyorlardır(olasılık%25)
  3. Saçları çok koyu kahverengidir(olasılık%41)

En büyük olasılık,saçlarının koyu kahverengi olduğudur.

Fotoğraf incelendi ve sonuç:

Trish,%41 olasılığı kazandı.Saç rengini kopyala yapıştır yaptık ve sonuç:

Trish,siyah saçlı DEĞİLDİR.Saç rengi olarak tıpatıp DAVİD JONES'unkiyle aynıdır.

AYNI ORTAYA ATTIĞIMIZ TEORİ GİBİ,SAÇI KOPKOYU KAHVERENGİDİR.

GERÇEKLER

Also on FANDOM

Random Wiki