FANDOM

Milton,birkaç yıl önce doğan bir 'vampir' idi.Kana bayılırdı,hele ki AB kan gurubundakilerin kanına.Peki şu an niye vampir değil?

Solomon,Milton'dan pek farklı değildi,ama o zaman öyle kan içme falan yoktu.Fakat Milton doğduğunda hık demiş,vampirlerin burnundan düşmüş.İlk gördüğü ve içdiği şey kanmış,ve bu sayede bir vampir olmuş.Zamanla büyümüş ve hem vampir olmuş,hem de kötü biri.Sonra dedesi Solomon,onun daha da kötü olmasını dilemiş.Dilediği de olmuş.Fakat Milton yamyamlığa karar verince işler karışmış.Önce bir salyangoz sonra da insan yemeye karar vermiş.Ama tam ilk insanını yiyecekken Solomon ona:

-Evlat insan yersen durumun açısından iyi olmaz sonra hiç kötülük yapamassın,demiş.

Bunu duyunca Milton,hemen salıvermiş insanı.Ama kan içmeye devam etmiş.Sonra Solomon ona :

-Evlat ismimi somon balığının ismiyle değiştirmediler,ben onlarla uğraşıcağım.Sen benim yerime artık geçecek kadar büyüdün! demiş.Milton buna çok sevinmiş,ama o bir vampirmiş,o yüzden de eğer lider olursa insanlar ondan çok korkar Crimson Order'da çalışamazlarmış.Bu yüzden Milton,tekrar 'hık' demeye karar vermiş.Tekrar hık demiş,bu sefer Solomon'un burnundan düşmüş,ve artık vampir değilmiş.Ama hala kan içiyormuş.Crimson Order'da şöyle bir organizasyon başlamış,bundan sonra getirilen kellenin sahibinin kanını lider içecekmiş.

Yazar:Ece(esmermadisonum)

Also on FANDOM

Random Wiki