FANDOM

-Bir sayfada sınırsızca küfür edilebilir,yinede nazik olursanız iyi olur.

-kullanıcıları rencide etmek ve dalga geçmek yasaktır.

-Gereksiz sayfa açmak yasaktır.Düzenlemeler bir başka kullanıcının sayfasınaise sadece yazım hatası için olabilir.

-Sadece türkçe konuşulabilir,bunun dışında profilinizde istediğiniz dili kullanabilirsiniz.

-olabildiğince nazik olunuz.

-Gereksiz yorum yapmayınız.

-VE EN ÖNEMLİSİ KESİNLİKLE SAYFA AÇARKEN YAZIM KURALLARINA UYUN!!!!!!!!

SAYFA AÇMA KURALLARI

-Açılan sayfada sayfayı açan kişinin başlığa 1 kere,sayfaya sınırsız yazma hakkı vardır.

-Sayfada olabildiğince düzgün bir yazı yazılmalıdır.

-Sayfada sansürsüz küfür yasaktır.Bunları yapmassanız engellenirsiniz.

Engel Sebepleri

-Bir kullanıcı engellenecekse fakat en ufak bir ayrıntı ile madur olursa serbest bırakılır.

-Kullanıcılar uyarılmadan engellenmez.

-Kullanıcılar engellensin diye plan yaparsanız,siz de engellenirsiniz.

-Kullanıcıların fikirleri başkadır,eğer sizin fikrinizde değilse onu fikrinden vazgeçtirmek yerine karışmayın.

-Kullanıcılar wikiye hakaret edemezler.

-Bir kullanıcının uyarı sayısı maksimum 3 uyarıdır.Ondan sonra devam ederse engellenir.

-Birinin engellenmesine sebeb olan kullanıcılar aynı hatayı yaparsa engellenen kullanıcının engel süresinden kısılır,sebeb olan kullanıcı sadece 2 uyarı alabilir.

-Bir başka kullanıcının engellenen kullanıcıyı masumsa savunması serbesttir,ayrıca kanıt da bulabilir.

Admin olma kuralları

-Eğer gerekliyse ve güvenilirse bir kullanıcı admin olur.Adminler çok ağır şartlarda çalışırlar,wikiye sık sık girmeli,ihbarlara dikkat etmelidirler ve uyarı nedenleri kötü olmamalıdır.

-Devriye görevlisi de gerekirse olur,fakat devriye görevlileri seçmek gayet zordur,özelllikle de sayıları sınırlıdır çünkü aksi takdirde 2 kişiden fazla olması zararlıdır.Kesinlikle istenmez editleri geri almalılar,ve devriyeler simgesiz çalışır.

-Sohbet modeatörü:Wikiye sıksık girmesi gerekir ve güvenilmesi zordur.Sohbet modeatörü sadece 2 tane olmalıdır,aksi taktirde modeatörler çok olursa wiki çok ciddileşir.Yorumları sohbete çevirenleri uyarmak içindirler.

Also on FANDOM

Random Wiki