FANDOM

Frank Kral (Diğer Adi Frank Reyiz) 1964 yılında bir güneş gibi doğmuştur. Annesi onun adına Frank Reyiz koymuşlardır. Büyüyünce ve 20 li yaşlarda Harvey diye bir kankisi olmuştur. Harvey içmeye başlayınca Frank ****r git ulan demiştir ve 30 yıl sonra oyuncu diye bir mal gelmiştir o da büyük çocuğu Laura ölünce içmeye başlamıştır .Sonra Harvey kankisine bak kanka bende içiyom gel barışak demiştir ve barışmışlar ama Harvey polislikten emekli olmak istiyormuş ve Frank bu yüzden kankam artık yooook diye anırmıştır. Sonra eşi madam karen knight daisy i de alıp gitmiştir ve sinirden yüzü ***olmuştur sonra Cennet Şehri'nde soygunluk yapmaya başlamıştır ve sonra Danny Motor (Diğer Adı Danny Çok Salak) onun 6. adam oldunu söyleyecekmiş ama sölemek istemediğini anlamıştır sonra Daisy de komaya girince sinirden eşşol eşşek gibi olmuştur ve plütonyum için Louis De Rico ile kanka olmuştur.Ama 6. adam oldunu öğrenince Frank in madam Karen Knight onun hapise gitmesine engel olmuş ve çölde Tesla ile kapışmak istemiş, ama Bobby Prizkafa diye biri onu vurmuştur.

ve Amy Yenge Bobby Prizkafa Frank Reyiz'i vurduğu için onu vurmuştur.

Yazar:Tyler Wright

Also on FANDOM

Random Wiki