FANDOM

Motor

Motor

Danny Motor (Yada Danny Wın Wın!) 1997 yılında (galiba :D) Cennet Şehrin'de adamlar kumarhane oynarken bir fahişe tarafından hamile olarak doğmuştur. Çocuğu olan fahişe her gün onu yumruklaya yumruklaya dövermiş onun da beyni zortlamış ve kumar oynamaya başlamış, sonra Alfi diye bir krupiyer onun 17 yaşında olduğunu biliyormuş ve beyni zortladığı için ona yaklaşmak istememiş ve o fahişe annesi daha da çok artık kırbaç ile dövmeye başlamış.Sonra beyzbol sopası ile sonra beyni ERROR4012423435468674567834534657ERRORERRROERERROR! vermiş ve Loderico diye bir soyguncu ile soygun yapmaya karar vermiş, ama Loderico da bir gerizekalı olduğu için anası dövmediği kendini kırbaçladığı ve beyzbol sopası ile kendine vurar ve bedenine sigara söndürürmüş, o yüzden beyni Motor'dan daha değişik imiş sonra Loderico parayı tek başına alacağı için 2 saat sonra seni öldürücem demiş ve annesinden beni döver misisn diye izin almış sinirlenmek için ve annesi de bu sefer çocuğu idam edecekmiş.Ama motor kaçıp sinirlenip geri gelmiş ve ona bedava! beş gurş gaz maskesi diye kandırmış sonra g*t gibi gebermiş sonra da sizin emniyetten biri soyguncu demiş ama Frank Reyiz buna izin vermemiş ve onun g*tüne bayıltıcı silah sokmuş ve g*tü elektrik'i ele geçirip ölmüş sonra kafası yerinden çıkmış ve bir motorun önüne kafasını koymuştur şu anda öyle yaşıyor.

Yazar:Tyler Wright

Also on FANDOM

Random Wiki