FANDOM

Bobby Prizkafa (ya da asıl adıyla Acıların Küçük Bobby'si) 1992 senesininin başlarında Beyaz Tepelerde doğmuştur. 1999 senesi 1 Eylül'de okula başladığında hava sıcaklığı Beyaz Tepelerde son 344 yılın rekoru olan 42 Dereceye çıkmıştı. Bunun üzerine hiç esmemesi de eklenince yazın dışarda kazakla dolaşan Beyaz Tepeliler delirmişti. Bobby'de bu sıcakta ergenler tarafından dövüldü ve tabiri caizse akli özürleri başladı. Bundan 15 yıl sonra bir adamı yedi ve yerken "Bismillah" demediği için cünüp olup çarpıldı. Sonra tutuklandı. Bir yıl sonra kocaman uçan metal akıllı bıdık kafası tarafından serbest bırakıldı. Bu sefer çölde 50 derece sıcaklık başına vurdu.Bu yüzden karısı olan bir adamı öldürdü ve yakalanınca "o bhizim aramıza giriyodu .S" dedi sonra Amy "ben seni sevmiyom" diyince bunun kafa zonkladı ve "YA BENİM OLACAKSIN YA DA KARA TOPRAĞIN ALLAHU AKBAR" diyip ona silah doğrulttu. Amy delirdi ve Bobby'yi vurdu. Bobby böylece 23 yaşında(çok bile yaşadı) hakkın rahmetine kavuştu. Şuan Cehennemde kombine bileti sayesinde yanıyor.

Yazar:BayFokcuk

Also on FANDOM

Random Wiki