FANDOM

Amy Yenge (Diğer Adı:Emiy Knk) 1990'ın başlarında doğan bir maşallahı olan kadın ve kendisi gibi çekici ve yakışıklı olan duncan abisi vardır ama şu anda ruh hastası ve hastanede yatıyor muhtemelen Amy yenge ye herkez aşık olduğu için bütün erkeklerden kaçtığı olarak da bilinir bir gün Madison Greene diye bir sakallı Alden Gri'nin kızı gelmiştir ve ben senden daha güzelim demiştir Amy ve arkadaşları anırıp Madison'u dövmüşler sonra babasına şikayet edince annesini ve babasını hapse atmışlardır buna sinirlenen Amy bir gün Alden'i Karen'in cinayetinde yakalamıştır tam Alden'i o vurucakken Frank Reyiz onu başından vurmuştur, buna sinirlenne Amy Yenge sinirden eşşek olmuştur ve Frank onlara yardım etme karşılığı beni vurmayın demiştir ve vurmamışler en sonunda Frank ölünce çok üzülmüştür ve Bobby'in onu öldürdüğünü öğrenince sinirlenip iyi bir tabanca vurma ustası olmadığı için onu göğüsünden vurmuştur ama ölmüştür sonra her şeyi Tesla yaptığını görünce onu lazer ile öldürmek istemiş fakat Tesla ona Knight Ailesi'ni göstererek onu duygulandırmıştır fakat Frank demişki 'VUR VURMASSAN SENDE ÖLDÜĞÜNDE SENİN DÖVERİM' demiştir ve vurup dünyayı kurtarmıştır.

Yazar:Tyler Wright

Also on FANDOM

Random Wiki