FANDOM

Alden Gri (asıl adıyla Keltoş **ç) 1955'te Sanayi Merkezi gece kondularında doğmuştur. 15 yaşına kadar saçı çıkmamış, 1970'de bir saç teli çıkmış fakat o da 0.36647467 saniyede dökülünce keltoş olarak kalmıştır. Anne ve Babası bunu görünce çok üzülmüş ve kalp krizi geçirmişti. 3 yıl para kazanabilmek için keltoş kafasını restoran tuvaletlerinde ayna olarak kullanmıştır. Bir gün çooooook zengin bir müşteri lavaboda ölünce paraları alıp kaçmış ve zengin olmuştur. Kendi şirketini kurar ve 31 Ekim 1974'te resmi olarak parayla evlenir oğlunun nasıl doğduğu halen bir sorudur. Ayrıca gittikçe zengin olmuştur. Tüm dünyayı kendi keltoş kafasına çevirebilmek için tam olarak 367800 trilyon dolara ihtiyacı vardı. Çok daha zengin olmak için ordudan bir *ro**u ç**uğ**l* beraber iş yapmış ve bunun için genç bir kadını katletmiştir. Kısa sürede keltoş olduğu için tutuklanmıştır. Hapiste her gün keltoş kafası ve paraya tapmıştır. Bir kaç ay sonra yalaka avukatlar bunu hapisten çıkarmıştır ve GPD'nin tepesine binmiştir. Daha sonra "Benim keltoş kafamdan oluşan dünya" projesini tamamlamak için Kızıl Tarlacılar Birliğiyle anlaşma yaptığı ortaya çıkmıştır ve keltoşumuz yine hapsi boylamıştır. Bir yıl sonra çook daha keltoşlaşmış ve garip olmuştur. (Büyük ihtimalle kocaman keltoş kafasıyla duvarı kırıp) Hapisten çıkmıştır ve Mete Abi'nin Sistemleri Limited Şirketinde çalışmaya başlamıştır. Bu seferde kocaman uçan metal akıllı bıdık kafasına tapmaya başlar. Onun emirleri doğrultursa tek bir haram lokma yemeyen yaşıtını öldürür. Öldürdüğü kişinin kocası da onu vurur. (Daha sonra da [tıpkı Türk dizileri gibi] o adamıda başka bir **ç vurur) Kafasından kanlar aktığı için keltoş kafası parlamaz ve keltoş kafası gücünü kaybeder. Şuan Cehennemde Adana Kebab'a dönüşmektedir.

Yazan:BayFokcuk

Also on FANDOM

Random Wiki