FANDOM

Jones 35 yıl önce doğmuştu.Doğduğunda şöle birşey demişti 'İlarida cok yagışıglı olucağım da'.Anası ve babası doğduğunda konuşan ilk bebeği icat ettiklerinden gurur duydular ama dediğinin gerçek olup olmadığını öğrenmek için bir kahine gittiler.Kahin onlara üç vakte kadar bir yakışıklılığı olacağını,ama şimdi sadece şirin yaramaz bir çocuk olcağını söyledi.Sonra iki gün sonra Jones anasıyla ve babasıyla tanıştı.Ailesi onu ziyarete götürdü,ziyarette kuzenleri ve diğer yakınlarıyla tanıştı.Ama sonra uzaktaki otları gördü ve şunu dedi:'Aile hojdır ama benana'diyerek ordan uzaklaştı.Sonra otları inceledi:gördü,dokundu,dinledi,kokladı.Sonra geriye tek birşey kalmıştı:Tatmak.Bunu denedi ve gülerek çiğnedi,çiğnedi,çiğnedi!Sonra tam yutçakken anası babası 'Oğlooooom yutma onları gel kek ye'dediler ve otları aldılar.Sonra ağzına kek tıkıştırdılar,ama Jones buna bayıldı!.Dedi ki'Otlar boşdır kekler hojdır'Sonra hep Jones ot yemesin diye kek yedirdiler sonra Jones ormanda keşife gitti.Keşifte otla ilgili hazine buldu ama anası ormana ot için gittiğini gördu ve'Oğlom yine mi ot!' Dedi ve Jones ormana gidip ot almasın diye hikaye uydurdu ama Jones inandı ve bir daha ot yemedi ondan sonra kızlara özenip itfayeci olmak istedi ama anası oğlom kızlara özenme dedi.Sonra onun lazlığını düzeltti hastaneye gönderip en sonunda da şarkılar eşliğinde onu polis yaptı ciddiyet için.

O günden beri Jones halk müziği ve top kek hayranıdır.

Yazar:Ece(esmermadisonumm)Düzenlenmiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki